Πώς το Mazda CX-60 έρχεται στα μέτρα του Σωτήρη Κοντιζά, αλλά και τα δικά σου (video)

Σωτήρης Κοντιζάς Mazda CX-6- 2023
Κατά τη δημιουργία του CX-60, η Mazda ανέπτυξε την τεχνολογία Driver Personalization που βοηθά τον οδηγό να φέρει τη θέση οδήγησης στα μέτρα του.

Για να πετύχει το παραπάνω η Mazda ανέπτυξε ένα προηγμένο σύστημα εξατομίκευσης για τον οδηγό, μια τεχνολογία που αναγνωρίζει κάθε οδηγό και διαμορφώνει αυτόματα τη θέση του καθίσματος, του τιμονιού, τους καθρέφτες και τα όργανα του αυτοκινήτου, για μέγιστη άνεση και ασφάλεια.

Διαβάστε επίσης – Mazda MX-5: Σε νέα χρώματα, με πλουσιότερο επίπεδο εξοπλισμού

Το σύστημα Driver Personalization χρησιμοποιεί μία κάμερα που είναι στραμμένη προς τον οδηγό, η οποία ενεργοποιεί την τεχνολογία εκτίμησης της σωματικής του διάπλασης. Αφού ο οδηγός εισάγει το ύψος του χειροκίνητα (αυτό πρέπει να γίνει μόνο την πρώτη φορά), το σύστημα υπολογίζει έπειτα και προτείνει την καλύτερη θέση για το άτομο αυτό, με βάση τη θέση των ματιών του. Ο οδηγός μπορεί έπειτα να επέμβει και να προχωρήσει σε επιπλέον ρυθμίσεις.

Το νέο σύστημα εξατομίκευσης για τον οδηγό του CX-60, περιλαμβάνει τρεις λειτουργίες: αυτόματη ρύθμιση θέσης οδήγησης, αυτόματη αποκατάσταση ρυθμίσεων, και βοήθεια εισόδου/εξόδου.

Διαβάστε επίσης: Το νέο Mazda CX-5 στην Ελλάδα. Δείτε τις τιμές του

Η αυτόματη ρύθμιση θέσης οδήγησης χρησιμοποιεί μια κάμερα, για να ανιχνεύσει τη θέση των ματιών του οδηγού και στοιχεία σχετικά με το ύψος αυτού, για να εκτιμήσει το σωματότυπό του. Στη συνέχεια, προσαρμόζει αυτόματα το κάθισμα, το τιμόνι, το HUD (Head Up Display) και τους εξωτερικούς καθρέφτες, ώστε να ταιριάζουν με τη θέση των ματιών του οδηγού.

Η αυτόματη επαναφορά ρυθμίσεων χρησιμοποιεί την αναγνώριση προσώπου και δεδομένα για περισσότερες από 250 ρυθμίσεις, που είναι αποθηκευμένες στο αυτοκίνητο -συμπεριλαμβανομένων του ήχου και του κλιματισμού- για γρήγορη και αυτόματη επαναφορά των ρυθμίσεων για κάθε διαφορετικό οδηγό. Το σύστημα μπορεί να αποθηκεύσει ρυθμίσεις για έως και έξι άτομα, συν τους επισκέπτες.

Επιπλέον, η λειτουργία υποβοήθησης εισόδου/εξόδου διευκολύνει τον οδηγό να μπαίνει και να βγαίνει από το αυτοκίνητο, μετακινώντας το τιμόνι και το κάθισμα.

Η Mazda, σε συνεργασία με τον καταξιωμένο σεφ και Brand Ambassador της στην Ελλάδα Σωτήρη Κοντιζά, δημιούργησε ένα video με τίτλο “I see your face” που δείχνει στην πράξη πώς λειτουργεί το Driver Personalization.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;