Αναδρομή: Πόσο είχε το Saab 9-3 Aero στην Ελλάδα πριν από δύο δεκαετίες;

Saab 9-3 Aero
Η εναλλακτική επιλογή που θέλησε να μπει "σφήνα" στη premium γερμανική τριάδα! 20 χρόνια πίσω για να θυμηθούμε το σουηδικό Saab 9-3 Aero των 210 ίππων...

Η απουσία της Saab από τον χώρο της αυτοκίνησης είναι αισθητή, αφού υπήρξαν μοντέλα της που αγαπήθηκαν ιδιαίτερα. Το Saab 9-3 Aero ήταν η ευχάριστη έκπληξη της εταιρείας και αγαπήθηκε ιδιαίτερα στην χώρα μας, μιας και οι επιδόσεις του μόνο αμελητέες δεν μπορούσαν να χαρακτηριστούν για ένα οικογενειακό sedan πριν από δύο δεκαετίες. Πάμε να το θυμηθούμε, να δούμε τον εξοπλισμό του, αλλά και ασφαλώς πόσο κόστιζε το 2003 στην ελληνική αγορά.

Throwback: Πόσο είχε η Skoda Octavia στην Ελλάδα πριν από 20 χρόνια;

Ασφαλώς, σε ένα τέτοιο μοντέλο δεν θα μπορούσαμε να μην ξεκινήσουμε από τον κινητήρα του. Το Saab 9-3 Aero συνοδευόταν από ένα 2λιτρο, turbo κινητήρα, ο οποίος απέδιδε 210 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. Η ροπή άγγιζε τα 300 Nm και ερχόταν από τις 3.000 σ.α.λ., ενώ η ροπή περνούσε στον εμπρός άξονα μέσω χειροκίνητου σασμάν έξι σχέσεων. Κάπως έτσι, η επιτάχυνση στα 0-100 χλμ./ώρα ερχόταν μέσα σε μόλις 7,5 δλ., ενώ η τελική ταχύτητα άγγιζε τα 235 χλμ./ώρα.

Εξωτερικά, υπήρχαν αρκετές “πινελιές” που μαρτυρούσαν τον sportive χαρακτήρα, όπως για παράδειγμα οι ζάντες 17 ιντσών, το bodykit στο κάτω μέρος του αμαξώματος, αλλά και η διακριτική αεροτομή πίσω, η οποία ήταν ενσωματωμένη στην πόρτα του χώρου αποσκευών. Στον τομέα της ανάρτησης υπήρχαν γόνατα Μακφέρσον και αντιστρεπτική ράβδος εμπρός, ενώ στον πίσω άξονα υπήρχε υλοποίηση πολλαπλών συνδέσμων και αντιστρεπτική ράβδος.

Στο εσωτερικό ξεχώριζαν τα καθίσματα με την έντονη πλευρική στήριξη και το τριάκτινο, πολυλειτουργικό τιμόνι. Ασφαλώς, δεν γίνεται να μην αναφερθούμε στον νυχτερινό φωτισμό, με το πράσινο φως στον πίνακα οργάνων να έχει χαραχθεί για τα καλά στην μνήμη των ιδιοκτητών.

Το Saab 9-3 Aero συνοδευόταν από πλούσιο για την εποχή εξοπλισμό, μιας και είχε μεταξύ άλλων στάνταρ δερμάτινο σαλόνι, σύστημα κλιματισμού, ζάντες 17 ιντσών και το bodykit που βλέπουμε στις εικόνες. Με την τιμή του να ξεκινά από τα 43.800 ευρώ εν έτει 2003, αποτέλεσε την απάντηση στις έτερες ισχυρές εκδόσεις μοντέλων όπως η BMW Σειρά 3, η Mercedes C-Class και το Audi A4.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;