Ράλι Μεξικού: Nίκη για Ogier-Ingrassia (+videos)

Σε έναν αγώνα με αρκετά απρόοπτα, οι Sebastien Ogier-Julien Ingrassia κατέκτησαν τη δεύτερη φετινή τους νίκη με Citroen C3 WRC

Όπως είχαμε αναφέρει στο preview μας, το Ράλι Μεξικού αποτελεί έναν αγώνα που ταιριάζει ιδιαίτερα στη Citroen, καθώς και στους Ogier-Ingrassia.

Η γαλλική ομάδα έχει κατακτήσει πλέον 8 φορές τη νίκη και είναι η πολυνίκης στο Μεξικό, ενώ οι 6άκις Παγκόσμιοι Πρωταθλητές σημείωσαν την 5η τους νίκη, στον αγώνα που έκαναν ντεμπούτο στο WRC, το 2008.

Θεωρούνταν δεδομένο, πως τα πάντα θα κρίνονταν κατά τις πρώτες δύο ημέρες του αγώνα (Παρασκευή, Σάββατο) που περιλάμβαναν 17 από τις 21 ειδικές διαδρομές. Έτσι και έγινε, με τα περισσότερα πληρώματα να αντιμετωπίζουν προβλήματα μικρότερης ή μεγαλύτερης έκτασης.

Νικητές αναδείχθηκαν οι Ogier-Ingrassia (Citroen C3 WRC), οι οποίοι στο Μεξικό “τα πήραν όλα”, αφού κατέκτησαν και τους 5 επιπλέον πόντους, σημειώνοντας τον καλύτερο χρόνο στην Power Stage. Δεύτεροι τερμάτισαν οι Ott Tanak-Martin Jarveoja (Toyota Yaris WRC), παρά το γεγονός ότι άνοιγαν το δρόμο κατά την πρώτη ημέρα, παραμένοντας στην κορυφή του πρωταθλήματος. Στο βάθρο, τερμάτισαν για πρώτη φορά φέτος οι Elfyn Evans-Scott Martin (Ford Fiesta RS WRC) δείχνοντας πως το αυτοκίνητό τους παραμένει ανταγωνιστικό και υπό συνθήκες, μπορεί να βρεθεί στη μάχη της κορυφής.

Οι Thierry Neuville-Nicolas Gilsoul (Hyundai i20 Coupe WRC) ολοκλήρωσαν στην 4η θέση, με τον Βέλγο οδηγό να είναι φανερά απογοητευμένος από το κλατάρισμα στη 2η (και πρώτη κανονική καθώς η εναρκτήρια ήταν υπερειδική) διαδρομή του αγώνα, που του κόστισε περίπου 45 δευτερόλεπτα και ουσιαστικά, κάθε ελπίδα να παλέψει για μια θέση στο βάθρο. Μια θέση πιο πίσω τερμάτισαν οι Kris Meeke-Seb Marshall (Toyota Yaris WRC), οι οποίοι ήταν το τελευταίο εργοστασιακό πλήρωμα που τερμάτισε χωρίς τη χρήση Rally2. Οι Βρετανοί μάλιστα προηγήθηκαν προσωρινά, όμως έχασαν περίπου 5 λεπτά από κλατάρισμα που προκάλεσε πρόβλημα στην ανάρτηση.

Η πλειονότητα των εγκαταλείψεων σημειώθηκε την πρώτη ημέρα, με τους Teemu Suninen-Marko Salminen (Ford Fiesta RS WRC) να ανοίγουν το χορό, από έξοδο. Ακολούθησαν οι Andreas Mikkelsen-Anders Jaeger (Hyundai i20 Coupe WRC) με σπασμένη ανάρτηση, ενώ βρίσκονταν επικεφαλής της κατάταξης. Επιπλέον, από προβλήματα με το δυναμό των αυτοκινήτων τους εγκατέλειψαν οι Dani Sordo-Carlos Del Barrio (Hyundai i20 Coupe WRC) και Jari Matti Latvala-Miika Anttila (Toyota Yaris WRC).

Μια εγκατάλειψη που σε μεγάλο βαθμό έκρινε την έκβαση του αγώνα, ήταν αυτή των Esapekka Lappi-Janne Ferm (Citroen C3 WRC). Οι Φινλανδοί είχαν έξοδο στην πρώτη ειδική του Σαββάτου, με το αυτοκίνητό τους να κολλάει με το πίσω μέρος στο χαντάκι, σε σημείο που εμπόδιζε τη διέλευση των επόμενων οχημάτων, χωρίς όμως αυτή να είναι αδύνατη. Αφού πέρασαν οι Meeke και Evans, οι οργανωτές διέκοψαν τη διαδρομή για τα υπόλοιπα πληρώματα, μεταξύ των οποίων βρίσκονταν οι Ogier-Ingrassia οι οποίοι είχαν κλατάρισμα. Η υπόθεση συζητήθηκε πολύ στο service park της Leon, με τους Meeke και Neuville να κατηγορούν τη Citroen ότι άσκησε πιέσεις να ακυρωθεί η διαδρομή λόγω του κλαταρίσματος των Γάλλων. Ωστόσο αυτό δεν προκύπτει από κάπου επίσημα, ενώ την επόμενη ημέρα ο Meeke ζήτησε συγγνώμη για τις δηλώσεις του…

Στη συνέχεια το WRC μεταφέρεται σε άσφαλτο, για έναν από τους πιο διάσημους αγώνες του θεσμού, τον Γύρο της Κορσικής, στις 28-31 Μαρτίου.

Η ταυτότητα του αγώνα
WRC, 3ος γύρος, Ράλι Μεξικού
7-10 Μαρτίου 2019
Ημέρες: 4
Ειδικές Διαδρομές: 21

Τελικά αποτελέσματα
1. S. Ogier – J. Ingrassia (Citroen C3 WRC) 3:37.08.0
2. O. Tanak – M. Jarveoja (Toyota Yaris WRC) +30,2”
3. E. Evans – S. Martin (Ford Fiesta RS WRC) +49,9”
4. T. Neuville – N. Gilsoul (Hyundai i20 Coupe WRC) +1:27,0
5. K. Meeke – S. Marshall (Toyota Yaris WRC) +6:06,2
6. B. Guerra – J. Zapata (Skoda Fabia R5 – WRC 2) +15:35,5
7. M. Bulacia – F. Cretu (Skoda Fabia R5 – WRC 2) +18:51,5
8. J. Latvala – M. Anttila (Toyota Yaris WRC- Rally2) +18:55,9
9. D. Sordo – C. Del Barrio (Hyundai i20 WRC – Rally2) +22:44,1
10. R. Trivino – M. Marti (Citroen DS3 R5) +26:21,7

Νικητές Ε.Δ.: Tanak-Ogier 6, Mikkelsen 3, Latvala 2, Lappi-Meeke-Neuville-Sordo 1

Επικεφαλής ανά Ε.Δ.: 1 Lappi, 2-4 Mikkelsen, 5-21 Ogier

Κατάταξη Power Stage: 1. Ogier-Ingrassia (5 βαθμοί), 2. Meeke-Marshall (4 βαθμοί), 3. Neuville-Gilsoul (3 βαθμοί), 4. Sordo-Del Barrio (2 βαθμοί), 5. Lappi-Ferm (1 βαθμός)

Βαθμολογία (μετά από 3 αγώνες)
Οδηγοί: 1. Tanak 65, 2. Ogier 61, 3. Neuville 55, 4. Meeke 35, 5. Evans 28, Lappi 20
Κατασκευαστές: 1. Toyota 86, 2. Citroen 78, 3. Hyundai 77, 4. M-Sport Ford 45

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;