Απομακρύνεται από τη Williams ο Paddy Lowe

Σε μια κίνηση που μπορεί να ερμηνευτεί με πολλούς τρόπους, ο Βρετανός τεχνικός διευθυντής πήρε “άδεια απουσίας” από την ομάδα για προσωπικούς λόγους, όπως αναφέρει η επίσημη ενημέρωση από την Williams

Η ιστορική βρετανική ομάδα, που έχει καταστήσει 9 Πρωταθλήματα Κατασκευαστών στην ιστορία της, ξεκίνησε με μεγάλες ελπίδες τη νέα χρονιά. Έχοντας τερματίσει στην τελευταία θέση του Πρωταθλήματος Κατασκευαστών πέρυσι, η κόρη του Sir Frank Williams, Claire, που ηγείται της ομάδας, επιχείρησε ένα ολικό restart. Σε αυτό εντάχθηκαν δύο καινούργιοι οδηγοί, οι Robert Kubica και George Russell, νέος χορηγός ονομασίας και νέα προσέγγιση στο εγχείρημα.

Όμως, οι πρώτες ημέρες της κρίσης, δηλαδή οι χειμερινές δοκιμές εξέλιξης στη Βαρκελώνη, έδειξαν πως η κατάσταση δεν είναι τόσο καλή για την ομάδα από το Grove. Αρχικά το shakedown της Williams FW42 ακυρώθηκε, ενώ το μονοθέσιο βρέθηκε στην πίστα της Βαρκελώνης μόλις την 3η από τις 8 ημέρες δοκιμών. Ο λόγος ήταν μια καθυστέρηση στην παραγωγή του νέου μονοθεσίου, την οποία η Claire Williams χαρακτήρισε ως “ντροπιαστική”. Σαν να μην έφτανε αυτό, ο Robert Kubica δεν ολοκλήρωσε την 8η ημέρα δοκιμών. Όπως δήλωσε ο Lowe, σημαντικά κομμάτια του μονοθεσίου είχαν αποσυντεθεί, με αποτέλεσμα να μη μπορούν να εξαχθούν συμπεράσματα ούτε για την απόδοση του μονοθεσίου, ούτε για εκείνη του οδηγού.

Ο 56χρονος Paddy Lowe, ξεκίνησε την καριέρα του με τη Williams το 1987 και παρέμεινε εκεί έως το 1993. Τότε μεταπήδησε στην McLaren, ενώ μετά από 24 χρόνια και συγκεκριμένα το 2017, επέστρεψε στη βρετανική ομάδα. Η αποχώρησή του, έστω και αν είναι για προσωπικούς λόγους, καταδεικνύει την αναταραχή που υπάρχει στους κόλπους της ομάδας, αφού απομένουν μόλις λίγες ημέρες για την έναρξη της φετινής χρονιάς.

Μακάρι η πραγματικότητα να διαψεύσει άπαντες, ωστόσο η γενική εικόνα που έχει δημιουργηθεί, είναι πως η Williams-Mercedes θα ξεκινήσει από την τελευταία θέση του grid, με στόχο να ανακτήσει το χαμένο έδαφος όσο πιο σύντομα γίνεται.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;