BMW X5: Τα “βάζει” με Urus και Purosangue… μέσω G-Power

Απέναντι στις πανίσχυρες Ferrari Purosangue και Lamborghini Urus, η G-Power έχει την απάντηση στο "πρόσωπο" της βελτιωμένης BMW X5 M των 800 ίππων.

H BMW ετοιμάζει την ανανεωμένη X5, ωστόσο η γερμανική εταιρεία βελτιώσεων G-Power δεν μένει με σταυρωμένα τα χέρια και προσφέρει στους φίλους των Βαυαρών μια ειδικά τροποποιημένη έκδοση της X5 M, η οποία στον τομέα των επιδόσεων μπορεί να κοιτάξει στα μάτια τόσο την πανίσχυρη Lamborghini Urus όσο και τη νέα και ακόμη πιο δυνατή Ferrari Purosangue.

Διαβάστε επίσης: Dinmann BMW M4 Maloo: Με τις πάντες στο λιοτρίβι

Ο λόγος για την GX5 M Typhoon S, η οποία, έπειτα και από τις βελτιώσεις της G-Power ανεβάζει ακόμη υψηλότερα τις καταιγιστικές επιδόσεις που προσφέρει η “στάνταρ” έκδοση και δικαιολογεί απόλυτα το συνθετικό “Τυφώνας” στο όνομά της.

Οι διαφορές έναντι της εργοστασιακής X5 M ξεκινούν από την εμφάνιση κιόλας της πρότασης της G-Power, η οποία έχει “ντυθεί” με το κατασκευασμένο εξολοκλήρου από ανθρακονήματα body kit “Typhoon”. Το kit αποτελείται από σπόιλερ στο εμπρός μέρος, μεγαλύτερους θόλους για τους τροχούς, αεροδυναμικής σχεδίασης πλαϊνές ποδιές, διαχύτη στον πίσω προφυλακτήρα αλλά και πίσω αεροτομή.

Διαβάστε επίσης: Η νέα BMW M2 με M Performance αξεσουάρ

Οι αλλαγές συνεχίζονται στη ρυθμιζόμενη σε ύψος ανάρτηση που φέρνει το αμάξωμα πιο κοντά στο έδαφος αλλά και στις ζάντες της G-Power που φτάνουν σε διάμετρο στις 23 ίντσες.

Κάτω από το καπό της βελτιωμένης X5 M, η G-Power έχει προχωρήσει σε όλες τις απαραίτητες αλλαγές ώστε να ανεβάσει την απόδοση έως και τους 820 ίππους, με επιλογές και για χαμηλότερα επίπεδα ισχύος, τα οποία ξεκινούν από τους 700 ίππους για τους ενδιαφερόμενους. Στην κορυφαία έκδοση οι Γερμανοί έχουν αλλάξει τους δύο υπερσυμπιεστές του μεγάλο V8, έχουν τοποθετήσει νέα κεντρική μονάδα ελέγχου, ενώ αλλαγές έχουν γίνει και στο σύστημα εξαγωγής.

Αν και δεν υπάρχουν επίσημα νούμερα για τις επιδόσεις που προσφέρει ο γερμανικός SUV “Τυφώνας”, να σημειωθεί ότι η κορυφαία X5 M Competition των 625 ίππων χρειάζεται 3,9 δεύτερα για τη διαδικασία των 0-100 χλμ./ώρα, ενώ η τελική φτάνει έως και τα 285 χλμ./ώρα με το πακέτο M Driver’s Pack.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;