1.100 ίπποι για τo… ψηφιακό Bertone GB110

H Βertone ετοιμάζεται για μια μεγαλεπήβολη επιστροφή με το GB110, ένα hypercar που καίει καύσιμο προερχόμενο από επεξεργασία πλαστικών απορριμμάτων

Πολυτάραχη η ιστορική διαδρομή της Bertone, αλλά πλέον φαίνεται να έχει βρει απάνεμο λιμάνι στις αγκάλες των αδερφών Ricci, οι οποίοι σκοπεύουν να κάνουν ένα εντυπωσιακό come back. Σεβόμενοι το παρελθόν της εταιρείας, ο τρόπος που επέλεξαν να το κάνουν, είναι μέσω ενός hypercar, το οποίο προς το παρόν υφίσταται σε… ψηφιακή μορφή.

Ως εκ τούτου, δεν υπάρχει πληθώρα πληροφοριών και τεχνικών χαρακτηριστικών διαθέσιμη, ωστόσο ορισμένες από τις προθέσεις της Bertone είναι εντυπωσιακές. Ο τύπος του κινητήρα σε ότι αφορά τη χωρητικότητα, τον αριθμό των κυλίνδρων και τη διάταξη τους δεν έχει αποκαλυφθεί, αλλά αναφέρεται ότι το μοτέρ θα χρησιμοποιεί ως καύσιμο ένα παράγωγο που προκύπτει από την επεξεργασία πλαστικών απορριμμάτων.

Η διαδικασία αυτή γίνεται μόνο από την εταιρεία Select Fuel οπότε προφανώς θα υπάρχουν θέματα ανεφοδιασμού αν το μοτέρ είναι ειδικά σχεδιασμένο για να καίει μόνο αυτό το καύσιμο. Η απόδοση του κινητήρα θα φτάνει, σύμφωνα πάντα με την Bertone, στους 1.100 ίππους και στα 1.100 Nm ροπής, τιμές που θα προσδίδουν στο αυτοκίνητο τελική της τάξεως των 380 χλμ./ώρα, ενώ θα χρειάζονται μόλις 2,7 δεύτερα για την επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα.

Το κιβώτιο θα έχει επτά σχέσεις, ωστόσο δεν έχει ακόμα αποσαφηνιστεί αν θα είναι μηχανικό ή ημιαυτόματο, ενώ η κίνηση θα μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς. Η εταιρεία αναφέρει ότι το πλαίσιο του αυτοκινήτου θα κατασκευάζεται με τη χρήση δομικών μερών από μια γερμανική εταιρεία, χωρίς όμως να κατονομάζει το ποια θα είναι αυτή.

Όταν θα ξεκινήσει η κατασκευή του GB110 θα υπάρξει μια πολύ περιορισμένη παραγωγή μόλις 33 κομματιών. Bέβαια ουδείς γνωρίζει πότε θα ξεκινήσει η παραγωγική διαδικασία.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;