Πανάκριβη εκκεντρικότητα η Mansory Vitesse Continental GTC

Δύσκολο να περιγράψει κανείς τις δημιουργίες του βελτιωτικού οίκου Mansory, αποφεύγοντας το “πολύ” ως πρόθεμα. Πολύ ακριβές, πολύ ισχυρές, πολύ βελτιωμένες και όπως μπορείτε να δείτε και στην προκειμένη περίπτωση, πολύ εκκεντρικές.

Τι διαχωρίζει το κακόγουστο από το εκκεντρικό; Η απάντηση είναι τα χρήματα. Για παράδειγμα, αν ένας κοινός θνητός κυκλοφορήσει με ασημί βατραχοπέδιλα στον δρόμο θα αποτελέσει τον περίγελο της ημέρας, αν όμως εμφανιστεί έτσι ένας ζάπλουτος influencer, θα το βαφτίσουμε “άποψη”.

Το αυτό ισχύει και με την συγκεκριμένη δημιουργία της Mansory, η οποία ακόμα και αν εξαντλήσει κανείς τα όρια της υποκειμενικότητας, παραμένει κραυγαλέα. Δεν είναι το “καναρινί” κίτρινο χρώμα, είναι ότι η διχρωμία με το μαύρο, γίνεται στο διαμήκη άξονα του αυτοκινήτου, χωρίζοντας το οπτικά στα δύο!

Ακριβώς το ίδιο συμβαίνει και στο εσωτερικό με τα καθίσματα να διαχωρίζονται χρωματικά με τον ίδιο τρόπο. Οδηγός και επιβάτης πίσω από αυτόν, αναπαύονται σε κίτρινες επενδύσεις, ενώ συνοδηγός και επιβάτης πίσω από αυτόν σε μαύρες. Η διχρωμία μαύρου κίτρινου αναπαράγεται και σε πολλά άλλα σημεία του αυτοκινήτου με το κάθε χρώμα να αποτελεί το κυρίαρχο ή την λεπτομέρεια… αναλόγως του ποια πλευρά κοιτάς.

Η συγκεκριμένη δημιουργία της Mansory, βασίζεται σε μια Bentley Continental GT Convertible και είναι μια και μοναδική, δεν θα υπάρξει συνέχεια δηλαδή. Πέραν της εξεζητημένης εμφάνισης, τα επίπεδα βελτίωσης είναι στα γνωστά επίπεδα που μας έχει συνηθίσει η εταιρεία. Πολλά τμήματα από carbon έχουν προστεθεί στο αμάξωμα, οι ζάντες έχουν αλλαχτεί και φυσικά όλα τα υλικά επενδύσεων στο εσωτερικό.

Σε ότι αφορά την απόδοση, η Mansory δεν έχει ανακοινώσει επισήμως τιμές μετά τις “επεμβάσεις” της, όμως έδωσε κάποιες πληροφορίες σε δημοσιεύσεις της στα social media. Συγκεκριμένα γίνεται λόγος για 740 ίππους και1.020 Nm ροπής, όταν στην standard έκδοση, οι τιμές αυτές είναι 542 ίπποι και 770 Nm. Επίσης, αναφέρθηκε ότι το αυτοκίνητο μετρήθηκε στα 332 χλμ./ώρα τελικής, με την επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα να ολοκληρώνεται σε 3,3 δλ.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

Όταν οι εταιρείες "πειραματίζονταν"! Μία πολύ ιδιαίτερη εργονομική επιλογή με το πάνελ του κλιματισμού στην πόρτα του οδηγού. Σε ποιο μοντέλο τη συναντάμε;...

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Renault Espace

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;