Το τελευταίο Ford GT MK IV είναι και το πιο ακραίο

νέο Ford GT MK IV 2022
H Ford λέει "αντίο" στο εμβληματικό της supercar με τη νέα και πιο ακραία έκδοση του μοντέλου της που προορίζεται μόνο για περιβάλλον πίστας και αποδίδει πάνω από 800 ίππους.

Χωρίς τους περιορισμούς που προϋποθέτει η νόμιμη χρήση στον δρόμο, το νέο και κατάλληλο μόνο για περιβάλλον πίστας Ford GT MK IV αποτελεί την πιο ακραία έκδοση του supercar των Αμερικανών μέχρι σήμερα και θα παραχθεί σε μόλις 67 αντίτυπα με την τιμή του να ξεκινά από τα 1,596 εκατ . ευρώ, άνευ φόρων.

Διαβάστε επίσης – Ford Escort Mark I Twin Cam: Ο “μπαμπάς” των RS!

Η Ford επέλεξε να κατασκευάσει μόλις 67 GT MK IV για να τιμήσει το αυθεντικό μοντέλο του 1967, το οποίο οι Αμερικάνοι σχεδίασαν σχεδόν από λευκό χαρτί. Στόχος τους ήταν να επαναλάβουν την επιτυχία τους στο Le Mans του 1966, όταν κατάφεραν να κερδίσουν στον θρυλικό γαλλικό αγώνα αντοχής κάνοντας παράλληλα το 1-2-3.

Το νέο Ford GT Mk IV δε έχει τέτοιες βλέψεις, ωστόσο το φυσικό του περιβάλλον είναι εκείνο της πίστας. Η τελευταία έκδοση του supercar της Ford, η οποία κατασκευάζεται σε συνεργασία με την καναδική Multimatic στις εγκαταστάσεις της εταιρείας στον Καναδά, φέρει ένα ολοκαίνουργιο αμάξωμα με πολύ μεγάλες διαφορές έναντι του μοντέλου δρόμου των Αμερικανών.

Τα νέα και μεγάλα αεροδυναμικά βοηθήματα που είναι κάτι παραπάνω από εμφανή τόσο στο εμπρός όσο και στο πίσω μέρος συνοδεύονται και από αλλαγές τόσο στην ανάρτηση όσο και στον κινητήρα Ecoboost με τα δύο turbo, ο οποίος αποδίδει περισσότερο από κάθε άλλη φορά και ξεπερνά τους 800 ίππους.

Διαβάστε επίσης – Euro NCAP: Ας δούμε πώς τα πήγε το νέο Ford Ranger (+video)

Το πιο αποδοτικό GT MK IV όλων των εποχών, εκτός από το νέο ανθρακονημάτινο “κοστούμι” του έχει δεχτεί τροποποιήσεις και το πλαίσιό του με αποτέλεσμα να έχει μεγαλώσει το μεταξόνιο ώστε να προσφέρει καλύτερη σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες. Η χωρητικότητα του κινητήρα είναι πλέον μεγαλύτερη σε σχέση με το παρελθόν και το κιβώτιο είναι αγωνιστικού τύπου, με τη Ford να μην μπαίνει αυτή τη στιγμή σε λεπτομέρειες για την τελευταία “πολεμική” έκδοση του GT.

“Είμαστε περήφανοι που αποτελούμε “μέρος” της τρίτης γενιάς GT από τη σύλληψή της ως ιδέα έως και το σημερινό κύκνειο άσμα και το θεωρούμε ως ένα σημαντικό κομμάτι της ιστορίας της Multimatic”, δήλωσε σχετικά ο εκτελεστικός αντιπρόεδρος των Καναδών, Larry Holt.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

Όταν οι εταιρείες "πειραματίζονταν"! Μία πολύ ιδιαίτερη εργονομική επιλογή με το πάνελ του κλιματισμού στην πόρτα του οδηγού. Σε ποιο μοντέλο τη συναντάμε;...

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Renault Espace

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;