Manhart MH4 GTR: Ένα ανθρακονημάτινο κτήνος 702 ίππων!

Μόλις 1000 θα είναι οι BMW M4 CSL που θα κατασκευαστούν, αλλά μερικές από αυτές θα καταλήξουν στον πάγκο του βελτιωτικού οίκου Manhart, προκειμένου να τους προσδώσει μεγαλύτερη ισχύ και όχι μόνο!

Η αρχή γίνεται με την εγκατάσταση ενός εγκεφάλου MHtronik της Manhart, προσδίδοντας στον 3λιτρο εξακύλινδρο και υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα, ισχύ 702 ίππων και 880 Nm ροπής. Στην αύξηση της ισχύος συμβάλει και το σύστημα εξαγωγής, κατασκευασμένο από ανοξείδωτο χάλυβα που απολήγει σε τέσσερις “μπούκες” διαμέτρου 110 χλστ.! Αυτές μπορούν να είναι καλυμμένες με ανθρακονήματα ή με κεραμική επίστρωση.

Κατόπιν αιτήματος των μελλοντικών πελατών, μπορεί να αφαιρεθεί επίσης ο καταλύτης και το φίλτρο σωματιδίων βενζίνης για ακόμη μεγαλύτερη απόδοση, αλλά το κτήνος δεν θα είναι κατάλληλο πλέον για κυκλοφορία, τουλάχιστον στους δρόμους της Ε.Ε.

Ο τομέας της πέδησης επίσης αναβαθμίζεται προκειμένου να διαχειρίζεται την τεράστια ισχύ, ενώ αλλαγή έχουμε στους τροχούς, με την Yido Performance για να προμηθεύει την Manhart με σφυρήλατες ζάντες 20 ιντσών, οι οποίες μπορούν να δεχθούν custom βαφές.

Το body kit αποτελείται από 18 κομμάτια, τα οποία είναι όλα κατασκευασμένα από ανθρακονήματα, όπως ποδιά, φτερά, σπόιλερ και πολλά ακόμα. Επιπλέον, η MH4 GTR βρίσκεται σε μεγαλύτερη… εγγύτητα με τον δρόμο, χάρη στη ρυθμιζόμενη ανάρτηση από την H&R.

Αλλαγές συντελούνται και στο εσωτερικό, όπου στο διθέσιο για την περίσταση κουπέ, τοποθετούνται αγωνιστικές ζώνες τεσσάρων σημείων και rollbar. Τέλος, το πακέτο αναβαθμίσεων περιλαμβάνει ακόμα και κράνος, γιατί η ασφάλεια είναι πάνω από όλα.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;