4 πιλότοι στον προσομοιωτή της Ferrari για το 2019

Μεγάλη έμφαση δίνει η Scuderia Ferrari Mission Winnow στις δοκιμές που θα γίνουν στον προσομοιωτή της ομάδας, έχοντας επιστρατεύσει για αυτό το ρόλο, 4 οδηγούς.

Όσοι νομίζουν πως οι δοκιμές εξέλιξης των ομάδων της Formula 1 πραγματοποιούνται μόνο στην πίστα, είναι γελασμένοι. Ένα μεγάλο μέρος αυτών των δοκιμών διεξάγεται στον προσομοιωτή, κατά τον οποίο οι πιλότοι “γράφουν” αγωνιστικά χιλιόμετρα υπό ρεαλιστικές συνθήκες απόδοσης.

Καθώς τα αποτελέσματα των δοκιμών στον προσομοιωτή είναι μεγάλης σημασίας, η ιταλική ομάδα έχει φροντίσει ώστε το 2019 να διαθέτει όχι έναν, αλλά 4 οδηγούς που θα έχουν επιφορτιστεί με αυτό το έργο. Ο λόγος για τον 29χρονο Νεοζηλανδό Brendon Hartley, τον 24χρονο Γερμανό Pascal Wehrlein, τον 22χρονο Ιταλό Antonio Fuoco και τον 32χρονο Ιταλό Davide Rigon.

Οι Hartley και Werhlein εντάσσονται για πρώτη φορά στο δυναμικό της Scuderia Ferrari, ενώ οι δύο Ιταλοί πιλότοι είναι μέλη της ομάδας γι αρκετά χρόνια. Ο μεν Brendon Hartley, συμμετείχε για ορισμένους αγώνες το 2017 και για ολόκληρο το 2018 στην F1 με τη Scuderia Toro Rosso, έχοντας πετύχει σημαντικές επιτυχίες σε αγώνες πίστας, ως νικητής στις 24 Ώρες του Mans (2017) και Παγκόσμιος Πρωταθλητής WEC (2015, 2017). Από την πλευρά του, ο Pascal Wehrlein θεωρήθηκε μεγάλο ταλέντο τα προηγούμενα χρόνια, έχοντας λάβει μέρος στο θεσμό το 2016 και το 2017 με Manor και Sauber, ενώ το 2015 στέφθηκε Πρωταθλητής στο DTM.

Ο Antonio Fuoco, ήταν μέλος της Ferrari Driver Academy και μετά από μία επιτυχημένη σεζόν στην Formula2, παίρνει προαγωγή για την ομάδα προσομοιωτή. Ο Davide Rigon, ανήκει στη συγκεκριμένη ομάδα από το 2014, ενώ ταυτόχρονα είναι επίσημος οδηγός της Ferrari στα πρωταθλήματα GT, έχοντας κατακτήσει 4 νίκες με την ομάδα.

Ο νέος επικεφαλής της Ferrari, Mattia Binotto, δήλωσε: “Η ομάδα μας έχει εντάξει στο δυναμικό της 4 αναμφίβολα ταλαντούχους οδηγούς, οι οποίες διαθέτουν έμφυτη αίσθηση αλλά και μεγάλη κατανόηση όσον αφορά στα αυτοκίνητα και στις πίστες. Αυτά είναι ακριβώς τα προσόντα που απαιτούνται για το δύσκολο ρόλο ενός οδηγό στον προσομοιωτή, που αποτελεί ένα από τα πιο ζωτικά μέρη εξοπλισμού στη σημερινή Formula 1.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;