1.5 TSI evo2: Νέος κινητήρας με αυξημένη απόδοση και μειωμένους ρύπους

TSI
Με βελτιωμένο σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων που μειώνει την κατανάλωση έως και 1,5 λτ./100 χλμ. Αυτός είναι ο νέος 1.5 TSI evo2...

Μπορεί οι εταιρείες σταδιακά να εγκαταλείπουν την έρευνα και ανάπτυξη κινητήρων εσωτερικής καύσης, αλλά η Volkswagen εξακολουθεί να αφιερώνει εργατοώρες στην εξέλιξη του δημοφιλέστερου κινητήρα της. Ασφαλώς αναφερόμαστε στα σύνολα TSI που βρίσκονται κάτω από το καπό μοντέλων του ομίλου εδώ και πολλά χρόνια. Αυτή τη φορά, οι Γερμανοί παρουσιάζουν τον 1.5 TSI evo2, έναν κινητήρα που υπόσχεται αυξημένη απόδοση, αλλά και φιλικότητα προς το περιβάλλον.

Διαβάστε επίσης: Αυτός είναι ο TSI του ταχύτερου Octavia RS που έχει κατασκευάσει ποτέ η Skoda

Οι σημαντικότερες αλλαγές
Στο νέο υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ με την ονομασία 1.5 TSI evo2, οι μηχανικοί μετακίνησαν τον τριοδικό καταλύτη και το φίλτρο σωματιδίων βενζίνης πιο κοντά στον κινητήρα. Έτσι, βελτιώνονται ακόμα περισσότερο οι εκπομπές ρύπων. Αξιοσημείωτα χαρακτηριστικά είναι η ύπαρξη επίστρωσης πλάσματος στα τοιχώματα που μειώνει την τριβή, αλλά και η εγκατάσταση συστήματος ψεκασμού υψηλής πίεσης που φτάνει έως και τα 350 bar.

Επιπλέον, έγιναν αλλαγές στο σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων, το οποίο πλέον ονομάζεται ACTplus. Η ενεργοποίηση/απενεργοποίηση των δύο κυλίνδρων έγινε πιο ομαλή και ταυτόχρονα έγινε πιο “πολιτισμένη” η δικύλινδρη λειτουργία, με τους ανενεργούς κυλίνδρους να ακολουθούν την παλινδρομική κίνηση με σχεδόν μηδενικές απώλειες.

Σε ποιο μοντέλο θα γίνει το ντεμπούτο του
Ο 1.5 TSI evo2 είναι η τελευταία εξέλιξη του γνωστού τετρακύλινδρου και αρχικά θα είναι διαθέσιμος με ισχύ 150 ίππων. Αργότερα θα ακολουθήσουν κι άλλες παραλλαγές του, ενώ είναι ήδη γνωστό που το ντεμπούτο του θα γίνει στα T-Roc και T-Roc Cabriolet.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;